Winnie Celebrations 3 Polkadoodles


Ciao!!!!! La primavera è vicina e finalmente potremmo di nuovo assaporare la sua tiepida aria!
Oggi vi  mostro la mia ispirazione per il nuovo challenge polkadoodles...

Hello!!!!! Spring is near and we can finally taste its warm air again!
Today I show you my inspiration for the new challenge polkadoodles....


Ho scelto la bellissima jump for joy presente nel kit Winnie Celebrations 3 - Top Banana printable Download kit... è adorabile!
Ho colorato jump for joy  con i distress e i i capelli con le prismacolor ...


Per abbellire la mia card ho inserito dei fiori con inserito del pizzo e delle cannucce di carta e di lato ho inserito un nastro di pizzo con delle piccole roselline.

Amo moltissimo la piccola ump for joy esprime tutta la sua felicità per l'arrivo della primavera!!!!

Partecipate numerose al challenge (clicca sull'immagine qui sotto) 

I chose the beautiful  jump for joy in the kit Winnie Celebrations 3 - Top Banana printable Download ki ... it's adorable!
I colored jump for joy with the distress and the hair with the prismacolor ...

To embellish my card, I inserted flowers with lace and paper straws on the side and I inserted a ribbon of lace with small roses.

I love very much the small jump for joy  expresses all its happiness for the arrival of spring !!!!

Take part in the challenge (click on the image below)


Hugs Sabrina





Commenti

Post più popolari