Rozeta Lalima Indiana

Witam, dziś chcę wam pokazać chusteczkę, którą zrobiłem dla łazienki
Hello, today I want to show you the handkerchief holder I made for the bathroom



Użyłem tekturowej podstawy i przykryłem ją pięknym papierem Papierowym 30x30 cm - Lavender Date - 03 Laserowe MIŁOŚCI.
I used a cardboard base and I covered it with the beautiful Papier paper 30x30 cm - Lavender Date - 03 Laserowe LOVE.

Ja wybarwiłam nie homogeniczną kredą, użyłem szablonu do rozwałkowania ciasta 3D. Po wyschnięciu pasty 3D użyłem proszku Mika 13 @ rts, spryskanego kolorem sprayu w kolorze złotym 13 @ arts.
I stained not homogeneous with chalk, I used a stencil to roll out the 3D dough. Once the 3D paste was dried I used the Mica powder of 13 @ rts, sprayed with the spray color of the 13 @ arts gold color.

W międzyczasie przetarłem farbami w sprayu i gazą SPLASH.
Teraz mogę wkleić cały Wkładanie Tekturka - Rozeta Lalima Indiana, kwiaty i zabrudzenia ponownie tynkiem i SPLASH

In the meantime, I wiped with spray colors and SPLASH gauze.
Now I can paste the whole inserting Tekturka - Rozeta Lalima Indiana, the flowers and soiling again with plaster and SPLASH

Użyłem/ I used:



jak zawsze, mam nadzieję, że zostałem zainspirowany, uścisk
as always, I hope I have been inspired, a hug
Sabrina


Commenti

Post più popolari